Česta pitanja i odgovori
1. Da li na online prodavnici microcer.rs mogu da kupujem robu za svoje lične potrebe?
Online prodavnica microcer.rs je namenjena isključivo za B2B trgovinu – veleprodaju pravnim licima i preduzetnicima. Maloprodaja fizičkim licima (B2C) obavlja se na našoj drugoj online prodavnici Mojšop.rs.
2. Kako da se registrujem za korišćenje online prodavnice microcer.rs?
Korisnički nalog za B2B trgovinu (veleprodaju) mogu da dobiju isključivo aktivni kupci koji već imaju najmanje tri obavljene kupovine.
Registraciju možete da započnete na jedan od dva načina:
- telefonskim pozivom Službi prodaje „Microcera“ na broj telefona +381 24 875 045
- slanjem e-mail poruke sa upitom za korisnički nalog na e-mail adresu info@microcer.rs
3. Pre nego što se registrujem za online kupovinu, zanimaju me veleprodajne cene i uslovi veleprodaje?
Da biste odmah saznali naše veleprodajne cene i uslove prodaje dostavite nam podatke o vašoj firmi putem online obrasca na veb-strani microcer.rs/email.
4. Da li robu od „Microcera“ mogu da poručujem i na uobičajen način, bez Interneta?
Celokupan veleprodajni asortiman robe kompanije „Microcer“ dostupan je i na offline i na online način, to jest i na klasičan način poručivanja telefonom i telefaksom, kao i putem e-mail poruka i online prodavnice.
Ali, poručivanje robe preko online prodavnice, umesto na tradicionalan fizički način, donosi i mnoge prednosti koje su opisane na strani Prednosti online kupovine.
5. Nemam iskustvo u online kupovini. Kako izgleda procedura online poručivanje robe na microcer.rs?
Postupak online poručivanja robe je veoma jednostavan i detaljno je objašnjen na strani Uputstvo za online kupovinu.
6. Kome mogu da se obratim za dodatna pitanja i podršku oko online poručivanja?
Za sva pitanja i podršku možete uvek da se obratite Službi prodaje „Microcera“, čije kontakt podatke imate na strani Kontakt.
7. Koji uslovi kupovine važe na online prodavnici microcer.rs?
Uslovi prodaje su isti i za tradicionalan način poručivanja i za online kupovinu, a sve detalje imate na strani Uslovi kupovine.
8. Kako mogu da podnesem reklamaciju za isporučenu robu?
Detaljne uslove reklamacije za isporučenu robu imate na strani Uslovi kupovine, u tački 6. Reklamacija robe.
9. Moj korisnički nalog ne radi. Kome da se obratim?
Molimo vas da prethodno proverite da li su problemi sa pristupom online prodavnici uzrokovani problemima na vašim računarskim uređajima i internet vezama.
Ukoliko je kod vas sve tehnički u redu, korisnički nalog je ili suspendovan zbog kršenja Uslova kupovine ili postoje neki drugi tehnički problemi.
Korisnički nalog može da bude suspendovan zbog sledećih razloga:
- Korisnički nalog je ukinut jer nije korišćen duže od 6 meseci
- Korisničko ime i lozinku ste ustupili trećem licu ili se koriste od strane neovlašćenih lica
- Primećene su neovlašćene ili nebezbedne aktivnosti na korisničkom nalogu, a nakon obaveštenja o tome niste preduzeli tražene mere za rešavanje problema
Ukoliko je neki drugi tehnički problem u pitanju, za podršku se obratite Službi prodaje „Microcera“, čije kontakt podatke imate na strani Kontakt.
10. Koji lični podaci se prikupljaju na online prodavnici?
Kompanija „Microcer“ ne prikuplja lične podatke od običnih posetilaca, koji anonimno posećuju online prodavnicu.
Za razliku od posetilaca, od registrovanih korisnika se uz njihov nedvosmislen dobrovoljni pristanak prikupljaju lični podaci, kao što su ime i prezime, e-mail adresa, broj telefona i fizička adresa, a koji su neophodni za poručivanje i isporuku robe.
Detaljnije na strani Politika privatnosti.